Tisdag - Nybörjarlindy

Tisdag, vilket det är idag, betyder Lindyhop Nybörjarnivå som förare! Jag har dansat som följare i över ett år nu, men för att få dansa så mycket som möjligt så bestämde jag mig för att börja föra också. Ikväll blir fjärde gången tror jag, men eftersom vi är för få följare (!!!) helt plötsligt så fick jag hoppa in som följare förra gången. Lite trist, jag hade verkligen gillat att föra swingoutsen förra gången, men hoppas på bättre tur ikväll!
 

Avlutar detta inlägg med en video på Skye och Frida, två danslärare som jag hade kurs med senast i höstas. Underbara dansare!
 
http://youtu.be/79JC6LZo2hM

Kommentarer
Postat av: Hanne

Äh, om du ska börja blogga om det här så kommer jag ju helt säkert bli biten av Lindyhop-flugan.

Svar: Ohyess you will! :P
Ann

2012-10-30 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback