Kursen igår

Kursen igår gick bra. Jag hade turen att få dansa förare och vi gjorde swingoutsen från både öppen och sluten position, så nog kommer jag kunna dem inom en snar framtid nu alltid.

Ikväll ska jag, om jag hinner, över till våran swingmama' för att leverera en krya på dig-gåva från föreningen. Vår danslärare har varit sjuk så himla länge nu, så föreningen måste ju på något sätt visa att vi saknar henne och att vi bryr oss.

Avslutar detta blogginlägg med att visa ett klipp från vecka tre på Herräng dance camp 2012. Jag kom dit, utklädd till pirat, med Albanus, som syns i klippet. Swingmama', som jag nämnde tidigare, var ansvarig för piratfesten som också syns i videon. inte konstigt att man gått och blivit swingnörd, Herräng är ju som kollo för vuxna.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina fina du! Jag saknar er så! <3

2012-11-08 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback