sjukling

Natten tills igår blev jag helt plötsligt, och väldigt snabbt, sjuk. Från att ha varit helt pigg till att tjugo minuter senare känt sig helt död. Åkte till jobbet igår men fick snabbt åka hem igen och kurera mig, vilket resulterade i att jag självklart missade lindyhop nybörjarkursen, - någon som kan berätta vad ni gick igenom? Var till farbror doktorn idag och de visade sig att jag fått något så fint som inkapslad angina, och troligen också halsböld. För detta ska de nu ätas 40 antibiotikatabletter på tio dagar i hopp om bättring. Om bättringen inte infinner sig så ska ett litet snitt läggas i halsmandeln så att allt äckel kommer ut. Hujj! Jag är sjukskriven en vecka och det betyder ingen dans på ett tag. Underhåller mig idag med att kolla på flashmobs och äta isglass. Är det någon som har någon film från herräng dance camp eller så, så får man gärna komma över men en sådan så jag har något att göra en stund. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback