typiskt!

Fasen alltså, igår blev jag dålig i halsen igen. Kunde inte dansa då och kommer inte att dansa idag. typiskt! Tänkte ivarjefall posta låten som vi dansade till förra helgen, Yardbird shuffle av Woody Herman! Den 8 December tänker jag och några till åka på julshow till Norrtälje. Bland de som anordnar uppvisningen finns både Sandra och Mackan, mina nuvarande danslärare. Det är deras sista lektion på Åland ikväll så jag tänker gå dit även om jag inte får dansa. Här kommer ett litet klipp på vad man kan vänta sig i julshowen, mina danslärare är paret till vänster i bild.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Buuu, jag skulle SÅ HÅRT vilja följa med på den där julshowen. Det skulle säkert vara världens stämning där. Synd bara att jag har en massa på gång just precis dedär datumen.

Svar: ja, det skulle varit helgrymt om du kunde joinat!
Ann

2012-11-22 @ 20:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback