sjuk dag 3

Fasen vad jag ogillar att vara sjuk. Dagarna smälter samman till en äcklig dimma av vatten, blåbärssoppa, isglass och panacod. Jag vet inte om jag känner av en liten förbättring i halsen eller om jag bara blivit bättre på att räkna ut när jag måste få i mig föda och ungefär hur mycket för att orka. Matematikern i mig mår bra av att få lite stimulans ivarjefall eftersom jag det är 8 piller som skall ätas dagligen och vissa på fastande mage och vissa inte, + att man ska tajma sitt ätande när panacoden har som bäst verkan, 90 min efter att man tagit den. Ja, så spännande är mitt liv just nu, och istället för att räkna upp allt jag missar genom att vara sjuk just nu så publicerar jag en intervju från Herräng, där huur många som helst av mina dansvänner är med.
Känner du igen någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback